Kto do mnie zagląda?

sobota, lutego 26, 2011

TAG: 25 przypadkowych pytań.!

Dzisiaj szybka notka z YouTube'owym tagiem pt.: 25 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ. Bardzo lubię oglądać tego typu filmiki, ponieważ w jakiś sposób można przez to poznać osobę, która odpowiada. Na początek podam linki do filmików z tym tagiem, które miałam okazję obejrzeć:
- asd525
- FigielkaUK
Zachęcam do ich oglądania bo są naprawdę fajne ;-)

1. Czy masz zwierzęta?
 Tak, mam. Rybki i psa ;)
2. Jakie trzy rzeczy są w tej chwili najbliżej Ciebie?
 Komputer, notes i komórka ;D
3. Jaka jest teraz pogoda?
 U mnie? 0 stopni, czyli idzie ku wiośnie wkońcu. Jednak jeszcze śnieg leży.
4. Czy masz prawo jazdy? Jeśli tak to czy kiedyś miałaś wypadek?
 Nie mam prawa jazdy, właśnie rozpoczynam kurs ;)
5. O której godzinie obudziłaś się dzisiaj?
 Ok. 8.30.
6. Kiedy ostatni raz brałaś prysznic?
 Mam wannę ;) więc kąpałam się dzisiaj rano.
7. Podaj tytuł filmu jaki ostatnio widziałaś.
 Ojjjj, dawno nic nie oglądałam. Nie pamiętam ale chyba było to "Nine".
8. Co jest napisane w Twoim ostatniom esemesie?
 "Smacznego ;)"
9. Jaki jest Twój głowny dzwonek w komórce?
 Jest to piosenka Adama Lamberta - If I had You.
10. Czy kiedykolwiek byłaś w innym kraju?
 Byłam w Niemczech, Czechach i Słowacji ;)
11. Czy lubisz sushi?
 Przyznam się, że dopiero niedawno (chyba pod koniec zeszłego roku) spróbowałam sushi i bardzo mi smakowało.
12. Gdzie najczęsciej robisz zakupy żywnościowe?
 Hmmm... "Biedonka", "Lidl", i "Kaufland" - tak najczęściej.
13. Czy kiedykolwiek brałaś środki nasenne?
 Nie.
14. Czy masz rodzeństwo?
 Tak, brata. Jest młodszy ode mnie o 9 lat.
15. Masz komputer stacjonarny czy laptopa?
 Laptopa ;)
16. Ile będziesz kończyła lat w Twoje następne urodziny?
 Właściwie niedawno całkiem miałam urodziny ;D No ale w następne skończę 19 lat.
17. Czy nosisz szkła kontaktowe albo okulary?
 Nie.
18. Czy farbujesz włosy?
 Nie.
19. Jakie masz na dzisiaj plany?
 Niedługo chyba gdzieś wyjdę, a później będę oglądać film z bratem ;).
20. Kiedy ostatnio płakałaś?
 Wczoraj.
21. Jaka jest Twoja ulubiona pizza?
 To chyba zależy od dnia u mnie. Lubię wszystkie bez oliwek, kiełbasy, kabanosów... Ostatnio chyba hawajska ;)
22. Czy lubisz bardziej hamburgera czy cheeseburgera?
 Cheeseburgera ;)
23. Czy kiedykolwiek zarwałaś noc?
 Zapewne jak wszyscy - nie raz i nie dwa.
24. Jaki jest Twój kolor oczu?
 Baaaaardzo ciemny brąz, niektórzy mówią nawet, że czerń.
25. Czy czujesz różnicę między Coca-colą a Pepsi?
 Chyba niedużą ale czuję.

Serdecznie zapraszam wszystkich do odpowiedzi na te pytania ;-)

Na koniec pokażę Wam jeszcze co kupiłam sobie wczoraj.

Jest to właśnie taka o tunika w kwiatki. Bardzo ładna, ostatnio motyw kwiatów polubiłam. Wsumie chyba będzie modny w tym roku ;)
Kupiłam ją od koleżanki, która przywiozła ją z Angli. Firma Atmosphere, kupiona w Primarku bodajże. Piszcie jak Wam się podoba, bo mnie bardzo ;)

11 komentarzy:

  1. Prześliczna tunika ;) Zaraz zrobię ten Tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie ładna tunika :) ostatnio zauważyłam, że kwiatki są modne, też muszę sobie coś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta tuniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, podoba mi się. fajny blog i zajrzyj na mój. mam nadzieję że pomożesz w sondzie. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ;D
    Dodaje do obserwatorów, i zapraszam do mnie ;p
    ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana to trzeba mieć wprawę! ;) Nie wyjdę z domu do szkoły baz makijażu a wię jak zaczynam sie malować o 7:50 no to cóż... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunika mi się podoba ;)
    Motyw ma ładny. Nie wszystkie floral mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kobiecy, ładny wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka jestem raczej anonimowa ale odpowiem na twoje pytania:)
    1 tak, psa jamnika, rybkę skalara
    2 drukarka, myszka, krem do rąk:)
    3 u mnie w stanach?:) tak z 20 do 29 stopni dzisiaj będzie
    4 nie nie mam jeżdżę busem
    5 tak o 7.45
    6 wczoraj wieczorem i nie prysznic tylko kąpiel z bąbelkami:)
    7 ostatnio chyba przed świtem (zapatrzona w wampiry)
    8 nietrafione pytanie wczoraj opróżniłam skrzynkę pocztową
    9 adele someone like you
    10 mieszkam w innym kraju słoneczna California a tak zjeździłam caaaały świat
    11 o nie kiedyś spróbowałam i nie jestem fankę sushi
    12 w pobliskim supersamie jem w wafle worldzie
    13 nie
    14 tak brata młodszego
    15 laptopa
    16 19:)
    17 nie
    18 nie
    19 leniuchowac :)
    20 wczoraj
    21 raviolli
    22 hamburger
    23 tak
    24 zielono morskie duże źrenice
    25czuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.