Kto do mnie zagląda?

poniedziałek, czerwca 25, 2012

Capivit A+E - po trzech miesiącach.

Heeej :)
Wiem, wiem. Nie było mnie chyba ze dwa tygodnie. Musicie mi to wybaczyć. Cały czas nie było mnie w domu i nie miałam dostępu do internetu. Co robiłam jak mnie nie było? Byłam z moim A. w małej miejscowości letniskowej niedaleko naszego miasta. Domek w którym byliśmy wymagał małego remontu aby mógł być wynajmowany wczasowiczom latem, a więc nie próżnowałam :) Teraz już będę troszkę w domu więc możecie liczyć na to, że będę się sporadycznie odzywać. Mam Wam tyle nowych rzeczy do pokazania, że nie wiem naprawdę kiedy się z tym uporam. Musicie zrozumieć jednak, że mam teraz dość trudny czas w swoim życiu, dużo rzeczy na głowie. W piątek mają być wyniki matur noo a potem zaraz trzeba jak najszybciej pozałatwiać rekrutację na studia. Później będę musiała zacząć szukać mieszkania. Planujemy także mnóstwo wakacyjnych wyjazdów.
Mam nadzieję, że to ze mną przetrwacie, a ja obiecuję, że wszystko będę Wam wynagradzać ciekawymi wpisami - nie tylko swoich zdobyczy ale także zdjęciami miejsc gdzie byłam :)
Staram się też oczywiście jak najczęściej czytać Wasze blogi bo szczerze mówiąc to lubię najbardziej :)

Nooo, koniec marudzenia i sentymentów. Czas przejść do sedna. 

Jakiś czas temu postanowiłam, że zacznę stosować jakieś suplementy. Chodziło mi głównie o suplement który będzie działał wzmacniająco i odżywczo na moją skórę, włosy i paznokcie. Postanowiłam spróbować CAPIVIT A+E Z FORMUŁĄ FORTE SYSTEM. Opakowanie zawiera 30 kapsułek i w ROSSMANN'ie kosztuje około 11-12zł. 

Co obiecuje producent?
1. wspomaganie procesów odnowy komórek skóry, włosów i paznokci
2. wspomaganie walki z wolnymi rodnikami
3. ochronę komórek skóry
4. korzystny wpływ na nawilżenie i jędrność skóry
5. ułatwienie utrzymania zdrowego wyglądu i dobrej kondycji skóry, włosów i paznokci
6. spowolnienie procesu starzenia się skóry
7. wzmocnienie włosów i paznokci
8. poleca również przy niedoborze witamin A i E


A teraz moje małe przemyślenia na ten temat:
1. Moja skóra jest bardzo tłusta i problematyczna. Od jakiegoś czasu stosuję antykoncepcję hormonalną która dodatkowo ma mi pomóc z tym problemem więc co do skóry nie mogę się za bardzo wypowiadać. Faktycznie jej stan się poprawił ale nie mogę powiedzieć w jakim stopniu zależy to od tego suplementu. Na włosy generalnie nie narzekam. Jednak muszę wspomnieć, że teraz lepiej się układają, być może to zasługa CAPIVIT'u. Paznokcie przez zimę strasznie mi się zniszczyły. Rozdwajały się niemiłosiernie jednak nie sądzę, żeby suplement miał na nie jakiś większy wpływ. 
2. Tego chyba nie byłam w stanie zauważyć. 
3. i 4. Jestem chyba troszkę za młoda aby utracić jędrność skóry. Jeśli chodzi o nawilżenie nie potrzebuję go - moja skóra i tak zawsze jest tłusta :)
5. Do włosów nie mam zastrzeżeń. O skórze i paznokciach pisałam wyżej.
6. No, no... nie wiem, tego chyba jeszcze nie muszę spowalniać ;)
7. Włosy - tak, znacznie mniej ich wypada. Paznokcie - raczej nie widzę różnicy.
8. Jestem zdrowa jak ryba :)

Stosuje się 1 kapsułkę dziennie. Nie polecam przekraczać tej dawki :)

Podsumowując: Jeśli ktoś ma małe wymagania i chce stosować jakiś suplement aby wzmocnić włosy, skórę, paznokcie to na pewno będzie zadowolony po czasie stosowania. Jednak jeśli szukacie super mocy to nie polecam.

Ja mam mieszane uczucia bo liczyłam, że bardziej poradzi sobie z paznokciami, ale też nie mówię definitywnie nie. Teraz jednak postanowiłam zmienić suplement i stosuję skrzyp polny, który już Wam pokazywałam. Po jakimś czasie na pewno coś Wam o nim wspomnę ;)

Na koniec pokażę Wam coś, co z czystym sercem mogę Wam polecić.

Jest to dwufazowa odżywka do włosów w sprayu PANTENE PRO-V INTENSYWNA REGENERACJA. Jak widzicie ja już swoją skończyłam. Była to moja druga butelka. Codziennie przed wyjściem spryskiwałam nią włosy i dosłownie cały dzień nią pachniały! A pachnie bardzo ładnie, świeżo. Nie tłuści włosów ani nic z tych rzeczy. Nie zauważyłam też żeby je jakoś wzmacniała ale ułatwia rozczesywanie. Można jej także używać przed użyciem suszarki czy prostownicy/lokówki. Cud! Teraz nie kupię nowej bo mam dwie odzywki z AVON'u do zużycia ale później na pewno do niej wrócę. Bardzo wydajna rzecz. Nie pamiętam ile kosztuje dokładnie ale chyba około 12-13 zł. Jeżeli zależy Wam na zapachu włosów to zdecydowanie TAK :-)

No i to tyle. Teraz lecę nadrabiać zaległości z Waszych notek!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.