Kto do mnie zagląda?

środa, lipca 25, 2012

Mgiełki do ciała AVON

Cześć :)

Wczoraj dostałam paczuszkę od SONNAILLE , która bardzo poprawiła mi humor. Jak tylko ona dostanie swoją pokażę Wam na co się wymieniłyśmy :)

Jakiś czas temu ZIELONE SERDUSZKO zrobiła post o swoich mgiełkach AVON. Jako, że mam ich kilka postanowiłam, że ja także pokażę Wam moje :)


Aktualnie mam ich 5. Generalnie nie przepadam za perfumami. Owszem, zdarza się, że kupię sobie jakiś flakonik, lub dostanę w prezencie. Ale zawsze muszę mieć pod ręką coś pachnącego i sama pachnieć :) Mgiełek tych używam cały rok, ale latem przerzucam się całkowicie na nie. Bardzo je lubię. Wersji zapachowych jest mnóstwo, prawie w każdym katalogu coś nowego- każdy napewno znajdzie coś dla siebie. Mgiełki te może i nie są mega trwałe ale mnie to starcza, a w każdej chwili mogę psiknąć się jeszcze raz :) Każda butelka zawiera 125 ml płynu. Z ceną jest różnie, można je kupić za 8-10zł, lub w jakichś zestawach dosłownie za grosze. Moim zdaniem są godne uwagi. 

Pokażę Wam z bliska każdą z nich w kolejności od tej, którą lubię najbardziej, do tej, którą lubię najmniej. 

Jakiś czas temu wykończyłam jedną z nich. Była to wersja z GRANATEM. Niestety nie mam już butelki, żeby Wam pokazać. Szczerze mówiąc był to chyba jeden z lepszych zapachów jakie kiedykolwiek używałam. Na pewno jeszcze kiedyś ją kupię.

1. TRUSKAWKA I GUAWA. Świetny świeży zapach. Bardzo intensywny. Bardziej wyczuwalna jest raczej guawa. Trzyma się naprawdę długo, dłużej na ubraniu, pewnie dlatego że zapach jest dość intensywny. Nie jest to słodki zapach, nie wiem sama jak go nazwać, lekko kwaskowy ( o ile zapach można tak nazwać :D)

2. KWIAT WIŚNI. Mój najnowszy zakup. Bardzo delikatny zapach. Świeży, kwiatowy. Kupiłam go jakiś czas temu w zestawie z balsamem i żelem pod prysznic - idealnie do siebie pasują. 

3. SOCZYSTY ARBUZ. Delikatny zapach. Przypomina bardzo mocno arbuzowego Chupa Chups'a :P Kiedyś dość często używałam, została połowa. 

4. KARMELIZOWANE JABŁKO Z ORZECHAMI. Zapach zupełnie nie letni. Zimą używałam namiętnie. Teraz bym chyba nie mogła bo kojarzy mi się ze swetrami, a i bez tego można się nieźle spocić :D Zapach intensywny, ciekawy. Głównie czuć jabłka.

5. MIGDAŁY I MLEKO. Moja pierwsza mgiełka jaką kupiłam (kiedy to było, ojj dawno).  Z początku używałam prawie codziennie, zapach bardzo mi się podobał. Potem zaczął być za ciężki, duszący. Poza tym zaczął zajeżdżać alkoholem. Jedyna mgiełka, w której czuję alkohol. Nie wiem czemu tak jest. Zapach jest bardzo ciężki i, jak dla mnie, duszący. Na razie nie jestem w stanie jej używać. 








Teraz leci do mnie nowa mgiełka. W najnowszym katalogu zamówiłam sobie zestaw o nowym zapachu, chyba truskawka i biała czekolada. Nie mogę się już doczekać :) Na pewno Wam pokażę jak dostanę :)
Teraz AVON'owe mgiełki zastąpiła mi mgiełka z ORIFLAME, malina i mięta, którą Wam pokazywałam.

 Zrobię także post porównywujący mgiełki od AVON'u z tą od ORIFLAME. Zainteresowanych zapraszam niedługo :)

Wiem, że te produkty mają wielu przeciwników i zwolenników. A jak jest z Wami? Lubicie te mgiełki czy może omijacie je szerokim łukiem? Chętnie poznam Wasze zdanie! Podzielcie się również jaki zapach jest Waszym ulubionym :)

Czekam na Wasze komentarze!
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. kiedyś miałam jakąś mgiełkę z Avonu, pamiętam, że zapach bardzo szybko się ulatnia

    OdpowiedzUsuń
  2. spora kolekcja :) podobają mi się zapachy tych mgiełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kolekcja :) Nie miałam jeszcze żadnej mgiełki Avonu, ale muszę kupic :D

      Usuń
  3. Uwielbiam te mgiełki i znalazłam dla nich kolejne zastosowanie - używam ich do czyszczenia pędzli do makijażu (oczywiście tych mniejszych - podkładu to nie wyczyści) i puki co moje pędzle trzymają się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł :) można chociazby użyc ich do dezynfekcji :)

      Usuń
  4. uwielbiam te mgiełki <3 ja jak na razie mam w swojej kolekcji tylko arbuzową i kwiatową, ale niedługo zamawiam kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pomimo wszystko lubię mgiełki AVON :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.