Kto do mnie zagląda?

wtorek, listopada 12, 2013

Puk, puk!

Czy ktoś mnie tu jeszcze pamięta?

Masakra, jak dawno mnie tutaj nie było...

Co u mnie? Szukam pracy, studiuję, załatwiam codzienne sprawy. Nadal kupuję mnóstwo lakierów :p  Czytam książki, gazety. Wciąż śledzę moje ulubione blogi i czerpię z nich inspiracje.
Czemu nie pisałam? Po pierwsze, nie miałam czasu. Pracowałam, były wakacje, wiadomo... Po drugie, nie miałam sprzętu. Mój tata przejął chwilowo mój laptop. Potem kupiłam sobie tablet, który szybko wylądował na gwarancji... no, a później jakoś już tak samo wyszło.

Chciałabym nadal dla Was pisać. Chociaż nie wiem czy będę miała jeszcze tyle motywacji ile miałam kiedyś, żeby poświęcać postom tyle czasu, zaangażowania i pracy. Mimo, że mój blog nigdy nie był jednym z lepszych to naprawdę poświęcałam mu wiele czasu.
Nie lubię nic robić na pół gwizdka, więc nie wiem co mi z tego wyjdzie.
Może jakieś przemyślenia, pomysły, którymi z kimś chciałabym się podzielić? Zobaczymy. Piszcie w komentarzach co u Was, co się zmieniło? :)

2 komentarze:

  1. Kochana pisz o czym masz chęć a każdy kogo to będzie interesowało zdecydowanie zajrzy - ja przynajmniej jestem bardzo ciekawa twoich nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.