Kto do mnie zagląda?

sobota, listopada 16, 2013

Studia

Dzisiaj nic ciekawego Wam nie napiszę. Znowu :D Cały dzień spędziłam na uczelni. Właściwie spędzam bo nadal jestem i nie zanosi się narazie na szybkie wyjście. A po wyjściu... będę tak zmęczona i zniechęcona, że pewnie wskoczę pod prysznic i do łóżeczka. A, przepraszam, kłamie. Muszę kupić sobie szczoteczkę do zębów bo zapomniałam zabrać :p

Człowiek po tylu godzinach jest tak znużony, że nic mądrego powiedzieć nie może, a co dopiero napisać ;)

Może u Was dzisiaj ciekawiej?

2 komentarze:

  1. A ja dziś po całodniowym maratonie zakupowym ale w tym miesiącu to tylko na promocję 40% na kolorówkę do Rossmanna pójdę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.