Kto do mnie zagląda?

piątek, października 10, 2014

Szukam: Książki i podręczniki

Witajcie znowu :)

Dzisiaj chciałabym poruszyć zupełnie inny temat. Pisalam Wam ostatnio, że zaczęłam nowe studia. no właśnie... i dlatego teraz szukam książek. Jestem jeszcze z tego pokolenia, co to woli książkę w ręce, niż formę elektroniczną. Nawet jak mam jakieś materiały do nauki to zazwyczaj wolę je wydrukować. Jakoś nie umiem uczyć się z monitora... Wiem, wiem... są biblioteki. Ale jako, że mieszkam w mniejszej miejscowości, a nasza biblioteka jest... średnia ;)... dlatego chodzę tam w ostateczności.

Próbuję kupić książki używane, ksera, skrypty, niestety czasem trzeba wydać kupę forsy na nowe egzemplarze (w ostateczności;)).

Przeglądam od kilku dni internet. Kilka pozycji udało mi się znaleźć. Antykwariat goni antykwariat, księgarnia księgarnię... i nic.

Kupa rzeczy, a jak człowiek coś potrzebuje to nigdy tego nie ma. POLSKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.