Kto do mnie zagląda?

środa, października 08, 2014

Zmiany

Zmiany, zmiany, zmiany...

Tak jest. Troszkę się u mnie pozmieniało. W końcu nie było mnie tu prawie rok... nie wiem czy ktoś jeszcze mnie tu pamięta... ;)

Po pierwsze, zmieniła się nazwa bloga. Chciałam pokazać zmiany jakie zaszły u mnie w życiu i odzwierciedlić je też tutaj. Mimo, że nie piszę, ciągle jednak jestem tu sercem i czytam inne blogi.

Druga zmiana: zmieniłam studia. Tak, pogodziłam się z porażką. I chociaż straciłam dwa lata przez własną głupotę, to wierzę całą sobą, że najgorsze już za mną. W końcu najtrudniejszym krokiem jest zawsze przyznanie się do błędów.

Kolejna zmiana jest taka, że chciałabym naprawdę wrócić do pisania do Was. Wiem, że już kiedyś to pisałam, ale zmiany w moim życiu dały mi naprawdę dużego kopa. Nie obiecuję, że będzie tak jak kiedyś - nie wiem, czy będę miała na to czas. Może będzie to wyglądać zupełnie inaczej, ale chciałabym coś robić, nie siedzieć w wolne dni bezczynnie.
Postaram się pisać czasem o kosmetykach, ale już napewno nie w takiej skali jak kiedyś. Chciałabym dzielić się z Wami też innymi sferami. Możecie się spodziewać więc, że będę pisać poprostu więcej o niczym ;), o tym co "ślina na język przyniesie", o moich refleksjach. Ale też o książkach, gotowaniu, nauce, ciuchach, pracy, zakupach, okazjach, pomysłach ...

Może nawet będzie lepiej niż kiedyś... :)

A więc: co u Was? :)

Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie bardzo ważne :-)

NIE ZGADZAM SIĘ na kopiowanie i publikowanie gdziekolwiek mojej pracy. Przypominam, że jest to ZABRONIONE I KARALNE.